V případě, že jste nespokojena/n, prosím sdělte nám to. Je to pro nás důležitý podnět pro zvyšování kvality námi poskytované služby. Můžete se vyjádřit např. k:
Můžete podat stížnost na kvalitu služby a/nebo pracovníka:
Písemně:
Stížnost můžete podat písemně nebo prostřednictvím zástupce, kterého si zvolíte, a to vedoucí organizace Bc.Hýbnerové Lence, Bratislavská 31, 602 00 Brno, hybnerova@magdalenium.cz
O vyřešení stížnosti budete písemně informována/n do 30 dnů.
V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti se můžete písemně odvolat k statutární zástupkyni Mgr. Brtníkové Kristíně, Bratislavská 31, 602 00 Brno, brtnikova@magdalenium.cz
Stížnost také můžete přímo podat písemně k statutární zástupkyni Mgr. Brtníkové Kristíně, Bratislavská 31, 602 00 Brno, brtnikova@magdalenium.cz O vyřešení stížnosti budete písemně do 30 dnů informována/n.
Anonymně:
Stížnost můžete podat také anonymně prostřednictvím schránky na stížnosti, která je umístěna v čekárně poradny Magdalenium a pro klientky specializovaného azylového domu ve společenské místnosti specializovaného azylového domu. V případě anonymního dotazu bude odpověď na stížnost vyvěšena na nástěnce v čekárně poskytovatele nebo na nástěnce ve společenské místnosti specializovaného azylového domu.
V případě opakované nespokojenosti s vyřízením stížnosti se můžete obrátit na další organizace: